Verzending

1. Levering met PostNL binnen Nederland

Zodra uw bestelling is verzonden wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. PostNL bezorgt vervolgens uw bestelling overdag op het afleveradres, zoals u dat bij uw bestelling heeft opgegeven. Bij ontvangst van uw bestelling zal de PostNL-medewerker u vragen te tekenen voor ontvangst.

Mocht u niet thuis zijn als de bestelling bij u wordt aangeboden dan zal de PostNL-medewerker een kennisgeving bij u in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor waar u vanaf de volgende werkdag uw bestelling kunt afhalen. Het pakket blijft gedurende 3 weken op het postkantoor beschikbaar.

Controleer het pakket goed op eventuele beschadigingen, alvorens u tekent voor ontvangst. Met het tekenen voor ontvangst verklaart u namelijk tevens dat het pakket in goede orde is ontvangen. Mocht het pakket beschadigd zijn dan kunt u het pakket weigeren.

PostNL bezorgt op alle werkdagen en op zaterdag

2. Track & Trace

Zendingen die worden verzonden met PostNL worden voorzien van een unieke barcode. Met deze code kunt u achterhalen waar uw pakket zich bevindt en wanneer uw pakket naar verwachting aan u wordt uitgereikt. U vindt een link in de e-mail waarin de verzending van uw bestelling wordt bevestigd. Door op deze link te klikken komt u automatisch uit op de juiste Track&Trace pagina. Mocht deze link door omstandigheden niet werken, dan kunt u handmatig de barcode en uw postcode intypen op Tracktrace.nl.

Track en Trace

3. Levering met PostNL naar Belgie/Duitsland

Zodra uw bestelling is verzonden wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. PostNL bezorgt vervolgens uw bestelling overdag op het afleveradres, zoals u dat bij uw bestelling heeft opgegeven. Bij ontvangst van uw bestelling zal de PostNL-medewerker u vragen te tekenen voor ontvangst.

Mocht u niet thuis zijn als de bestelling bij u wordt aangeboden dan zal de PostNL-medewerker een kennisgeving bij u in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor waar u vanaf de volgende werkdag uw bestelling kunt afhalen. Het pakket blijft gedurende 3 weken op het postkantoor beschikbaar.

Controleer het pakket goed op eventuele beschadigingen, alvorens u tekent voor ontvangst. Met het tekenen voor ontvangst verklaart u namelijk tevens dat het pakket in goede orde is ontvangen. Mocht het pakket beschadigd zijn dan kunt u het pakket weigeren.

PostNL bezorgt op alle werkdagen en op zaterdag.

4. Track & Trace

Zendingen die worden verzonden met PostNL worden voorzien van een unieke barcode. Met deze code kunt u achterhalen waar uw pakket zich bevindt en wanneer uw pakket naar verwachting aan u wordt uitgereikt. U vindt een link in de e-mail waarin de verzending van uw bestelling wordt bevestigd. Door op deze link te klikken komt u automatisch uit op de juiste Track&Trace pagina. Mocht deze link door omstandigheden niet werken, dan kunt u handmatig de barcode en uw postcode intypen op Tracktrace.nl.

Track en Trace

5. Leveringen met overige transporteurs

Aangezien wij onze producten betrekken bij verschillende distributeurs is het mogelijk dat wij deze rechtreeks vanuit hun magazijnen laten versturen. Dit gaat meestal om palletzendingen en/of zendingen met grotere aantalen collies.

Deze bedrijven gebruiken ook transporteurs als DHL, GLS of UPS. Indien dat het geval is kunnen wij u geen track & trace nummer aanbieden.

Maar u kunt er van uit gaan dat deze na verzending binnen 2 dagen bij u wordt aangeboden.
Voor eventuele vragen of vertragingen kunt u dan contact opnemen met ons.

6. Verzendkosten

De hoogte van de verzendkosten zijn afhankelijk van het artikel dat u heeft besteld en of het een binnenlandse zending of een zending naar Belgie betreft. De meeste zendingen zullen verstuurd worden met PostNL. Het kan voorkomen dat u niet alle artikelen van uw bestelling in 1 pakket toegezonden krijgt.

7. Levering binnen Nederland

De minimale verzendkosten voor levering binnen Nederland bedragen 6,95 euro. Het is mogelijk dat deze hoger zijn in verband met het gewicht en/of aantal van de bestelde producten.

De totale van toepassing zijnde verzendkosten vindt u bij elke bestelling terug in uw besteloverzicht.

8. Levering naar Belgie

De minimale verzendkosten voor levering naar Belgie / Duitsland bedragen 15 euro. Het is mogelijk dat deze hoger zijn in verband met het gewicht en/of aantal van de bestelde producten.

De totale van toepassing zijnde verzendkosten vindt u bij elke bestelling terug in uw besteloverzicht.

9. Uw zending traceren

Zendingen die worden verzonden met PostNL worden voorzien van een unieke barcode. Met deze code kunt u achterhalen waar uw pakket zich bevindt en wanneer uw pakket naar verwachting aan u wordt uitgereikt. U vindt een link in de e-mail waarin de verzending van uw bestelling wordt bevestigd. Door op deze link te klikken komt u automatisch uit op de juiste Track&Trace pagina. Mocht deze link door omstandigheden niet werken, dan kunt u handmatig de barcode en uw postcode intypen op Tracktrace.nl.

Track en Trace

10. Uw bestelling zelf afhalen

In plaats van uw bestelling naar een adres te laten versturen, kunt u uw bestelling ook zelf af komen halen bij onze vestiging in Schiedam. U kunt dit bij het plaatsen van uw bestelling aangeven. Let op: Afhaal alleen mogelijk op afspraak aangezien wij een webwinkel zijn.

  • Adres Afhaalpunt
    Smart Media Trading                                                                                                              

    Van Heekstraat 15
    3125 BN Schiedam

    De status van uw bestelling bekijken

    Als u een bestelling plaatst bij SMtrading dan wordt u automatisch op de hoogte gehouden van de afhandeling van uw bestelling. Daarnaast kunt u via uw account 24 uur per dag de status van uw bestelling volgen.

    Er zijn twee manieren om de status van uw bestelling te bekijken:

 

2. Via uw e-mail

U wordt altijd automatisch per e-mail op de hoogte gehouden van uw bestelling. Zo krijgt u bijvoorbeeld een bevestiging per e-mail wanneer uw bestelling is geplaatst, uw betaling door ons is ontvangen of de bestelling naar u wordt verzonden. Ook indien de levertijd is gewijzigd is, krijgt u hiervan automatisch een bericht.

 

3. Via uw account

Door in te loggen op uw persoonlijke account kunt u de status van uw bestelling op elk moment bekijken.

 

4. Levertijd

Bij elk artikel wordt de levertijd vermeld. Dit is de tijd die SMtrading nodig heeft om uw bestelling te verwerken en het artikel te verzenden. De bezorgtijd (de tijd die de PostNL of de bezorgdienst nodig heeft om het pakket bij u thuis af te leveren) bedraagt binnen Nederland doorgaans 1 werkdag.
SMtrading doet haar uiterste best om de levertijden zoals die vermeld staan op de site zo actueel mogelijk te houden. Het kan echter voorkomen dat een artikel onverwacht uitverkocht raakt, of een leverancier een artikel (tijdelijk) niet uitlevert. De vermelde levertijden zijn daarom altijd indicatief. Indien een artikel later wordt uitgeleverd dan de op website vermeld stond op het moment dat u het artikel bestelde, dan krijgt u hiervan automatisch een bericht.

 

5. Bestelling Annuleren

Zolang uw bestelling nog niet aan u is verzonden, kunt u deze annuleren. Gebruik bij het annuleren van een bestelling altijd het contactformulier. Vergeet daarbij niet uw ordernummer te vermelden. U krijgt dan doorgaans binnen 1 werkdag een bevestiging van de annulering per e-mail toegezonden



De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
Ondersteuning > Algemene voorwaarden

 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein